شرایط و قوانین

۱- شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات: تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات مازآسیاتک اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای مازآسیاتک، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. مازآسیاتک حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتری از شرایط استفاده می بایست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.

۲- برنامه های اجرایی: هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. شرکت فرزان گستر برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.

۳- موارد فورس ماژور: مازآسیاتک گستر هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه شرکت فرزان گستر تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

۴- پرداخت ها: تمام هزینه ها بر حسب ریال نمایش داده شده اند. پرداخت ها نیز باید به ریال صورت بگیرند. مازآسیاتک روشهای پرداخت زیر را می پذیرد: حواله به حسابهای بانکی اعلام شده بر روی وب سایت رسمی، فاکتورها و یا صورتحسابهای شرکت. پرداختهای نقدی که در محل شرکت و یا به پیک شرکت، در ازاء دریافت رسید، پرداخت شده اند. پرداختهای اینترنتی توسط بانکهایی که در سایت معرفی شده اند.

۵- تمدید مشترکین می‌توانند در طول دوره استفاده از خدمات اقدام به تمدید، تغییر سرویس، تغییرخط، شارژحجمی بر روی اشتراک خود نمایند.

۶- به این دلیل که در طول مراحل و قبل از پرداخت مبلغ خدمات پیش‌فاکتور با اطلاعات کامل مشترک نمایش داده می‌شود، در صورتی که کاربری به اشتباه بر روی شماره ADSL دیگری عملیات تمدید، شارژ حجمی و … را اعمال نماید مازآسیاتک هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.

۷-تمامی مراحل پرداخت آنلاین پس از بازگشت از درگاه‌های بانکی به وب‌سایت مازآسیاتک و نمایش اطلاعات تراکنش انجام شده توسط مشترک تکمیل می‌شود و در صورتی‌ که مشترک به هر علتی از درگاه‌ بانکی به وب‌سایت مازآسیاتک برگشت داده نشد، تراکنش ناموفق تلقی شده و مبلغ واریزی طبق اعلام درگاه‌های بانکی و سامانه شاپرک پس از حداکثر ۴۸ ساعت به حساب مشترک برگشت داده می‌شود. در صورت عدم بازگشت مبلغ مشترک باید از طریق بانک عامل اقدام به پیگیری مبلغ نماید و در این زمینه مازآسیاتک هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی ندارد.

تمامی خدمات ارائه شده به مشترکین تابع قوانین و مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌باشد. با استناد به بند ۹ ماده ۶ اساسنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور شفاف‌سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه‌های ارتباطات داده‌ها و رعایت حقوق مشتریان، ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها در جلسه شماره ۱۷۷ مورخ ۱۳۹۲/۸/۱۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرح زیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. رعایت ضوابط تعیین شده در این مصوبه از تاریخ تصویب لازم الاجراست.

samandehi
enamad
شرکت به پرداخت ملت