کد پیگیری

شماره تلفن همراه

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از3 روش با ما در میان بگذارید:

- تکمیل فرم ثبت شکایت زیر و دریافت کد پیگیری
- تماس با شماره تلفن های شرکت
- ارسال پیامک به شماره 300073162 شامل شماره ADSL و موضوع شکایت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و ارسال گردند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و همچنین آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


   رسیدگی به شکایات ›